undergraduate thesis
ULOGA AMBALAŽE U PROCESU KUPOVINE PROIZVODA

Helena Lelas (2015)
The University of Applied Sciences "Marko Marulic" in Knin
Commercial Business with Entrepreneurship
Metadata
TitleULOGA AMBALAŽE U PROCESU KUPOVINE PROIZVODA
AuthorHelena Lelas
Mentor(s)Marijan Sekso (thesis advisor)
Abstract
Ambalaža je ime za zaštitni omotač proizvoda koji se uglavnom baca nakon korištenja. Ima razne funkcije i zadaće, a zaštitna funkcija ambalaže je samo jedna u nizu koje ambalaža treba zadovoljiti. Njezin dizajn je u današnje vrijeme postao ključni faktor u procesu kupnje. Jako je važno diferencirati proizvod od konkurencije kreativnim pristupom, ambalažom koja može poslužiti u druge svrhe nakon upotrebe proizvoda. Osim zaštite ambalaže pri transportu i lijepog izgleda, jako je bitan odabir ekološki prihvatljive ambalaže i mogućnost recikliranja ambalaže nakon upotrebe.
GranterThe University of Applied Sciences "Marko Marulic" in Knin
Lower level organizational unitsCommercial Business with Entrepreneurship
PlaceKnin
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Study programme typeprofessional
Study levelundergraduate
Study programmeCommercial business with Enterpreneurship
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2015-04-14
Parallel keywords (Croatian)ambalaža funkcije dizajn recikliranje
Resource typetext
Access conditionAccess restricted to students and staff of home institution
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:097026
CommitterVedran Uroš