undergraduate thesis
DRUŠTVENE MREŽE - FACEBOOK

Ina Barać (2014)
The University of Applied Sciences "Marko Marulic" in Knin
Commercial Business with Entrepreneurship
Metadata
TitleDRUŠTVENE MREŽE - FACEBOOK
AuthorIna Barać
Mentor(s)Marijan Sekso (thesis advisor)
Abstract
Komunikacija je bitna u svim segmentima društvenog života, profesije i djelatnosti. To je razmjena ideja, informacija i osjećaja verbalnim i neverbalnim sredstvima, prilagođena društvenoj prirodi situacije. Ona je zapravo osnova i uvjet svih međuljudskih poslovnih i privatnih odnosa. Internet danas ima veliki utjecaj u poslovanju svakog poduzeća. Gotovo sve je povezano s Internetom, te je život otežan bez njegova korištenja. Društvene mreže sve više zauzimaju mjesto u komuniciranju pojedinaca. Posljednjih godina gotovo ništa ne može proći bez da se komentira na društvenim mrežama. Facebook se iz dana u dan sve više pretvara u ogromnu platformu za oglašavanje i trgovinu, i to u sve širim razmjerima.
GranterThe University of Applied Sciences "Marko Marulic" in Knin
Lower level organizational unitsCommercial Business with Entrepreneurship
PlaceKnin
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Study programme typeprofessional
Study levelundergraduate
Study programmeCommercial business with Enterpreneurship
Academic title abbreviationbacc.oec.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2014-12-11
Parallel keywords (Croatian)Internet društvene mreže Mark Zuckenberg Facebook
Resource typetext
Access conditionAccess restricted to students and staff of home institution
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:558007
CommitterVedran Uroš