undergraduate thesis
Ponašanje potrošača na tržištu automobila

Stipe Ercegovac (2015)
The University of Applied Sciences "Marko Marulic" in Knin
Commercial Business with Entrepreneurship
Metadata
TitlePonašanje potrošača na tržištu automobila
AuthorStipe Ercegovac
Mentor(s)Marijan Sekso (thesis advisor)
Abstract
Ponašanje potrošača uvelike je pod utjecajem stavova. Oni određuju hoće li neka osoba biti sklona određenim kategorijama ili markama proizvoda ili ne. Za poslovne subjekte posebno je značajna izgradnja pozitivnog stava o marki proizvoda jer se time ostvaruje vjernost potrošača. Stavovi se teško mijenjaju, što znači da su relativno trajni. Tako na primjer ukoliko osoba nije ljubitelj velikih limuzina več malih kompakt automobila, teško će je netko uvjeriti u suprotno mišljenje. Također stavovi su složena komponenta, pri čemu treba voditi računa u marketinškim istraživanjima i aktivnostima. Stavovi se mogu mijenjati s obzirom na smjer i intenzitet. Lakše je mijenjati intenzitet stava, nego mijenjati njegov smjer. Automobilska industrija je danas u znatno težoj financijskoj situaciji s obzirom na globalnu konkurentnost. Pravila koja su vrijedila u prethodnim desetlječima više ne vrijede, zbog činjenice da su proizvođači poprillično izjednačeni po pitanju kvalitete i voznih osobina automobila koje oni proizvode. Hrvatska je uvijek u trendu, posvećujući se sporednim problemima. Poput plastičnih vrećica. Jedno takvo dostignuće je plan da će imati do 2016. dvije punionice po jednom elektromobilu. Hrvatska može biti ponosna na elektromobil iz garaže prodan za fantastičnu sumu i to u inozemstvo. Posebno zato što sve prognoze ukazuju na svjetlu budućnost elektromobila.
Committee MembersMarijan Sekso
Željko Zrno
Lovorka Blažević
GranterThe University of Applied Sciences "Marko Marulic" in Knin
Lower level organizational unitsCommercial Business with Entrepreneurship
PlaceKnin
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Study programme typeprofessional
Study levelundergraduate
Study programmeCommercial business with Enterpreneurship
Academic title abbreviationbacc.oec.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2015-05-26
Parallel keywords (Croatian)stavovi automobil potrošači elektromobili
Resource typetext
Access conditionAccess restricted to students and staff of home institution
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:692618
CommitterVedran Uroš