undergraduate thesis
UTJECAJ INTERNE KOMUNIKACIJE NA ZADOVOLJSTVO RADNIM MJESTOM

Jelena Milovac (2014)
The University of Applied Sciences "Marko Marulic" in Knin
Commercial Business with Entrepreneurship
Metadata
TitleUTJECAJ INTERNE KOMUNIKACIJE NA ZADOVOLJSTVO RADNIM MJESTOM
AuthorJelena Milovac
Mentor(s)Linda Martić Kuran (thesis advisor)
Abstract
Uspješna interna komunikacija glavni je preduvjet za odvijanje poslovnih aktivnosti koji će omogućiti ostvarenje poslovnih ciljeva. Dobro organizirani kanali komunikacije, koji osiguravaju brz i efikasan protok informacija, čine osnovu za razvoj pozitivnih odnosa na različitim upravljačkim nivoima u poduzeću. Isto tako, interna komunikacija jedan je od najvažnijih čimbenika koji utječe na zadovoljstvo zaposlenika radnim mjestom, a isto se to zadovoljstvo direktno reflektira na radnu produktivnost i utječe na uspjeh poslovanja. Završni rad bavi se upravo pitanjem utjecaja interne komunikacije na zadovoljstvo radnim mjestom. Pisan je u četiri dijela. Prvi dio rada je usmjeren na komunikacijski proces, pojam i osnovna obilježja komunikacije, vrste komunikacije; verbalnu i neverbalnu te značenje komuniciranja u svakodnevnom životu. U drugom dijelu slijedi upoznavanje s obilježjima poslovne komunikacije, stilovima vođenja poduzeća i organizacijskom kulturom koja svaki poslovni subjekt čini prepoznatljivim. Osnovna podjela poslovnog komuniciranja je na internu komunikaciju, koja se odvija unutar poduzeća i u kojoj sudjeluju svi zaposlenici, te na eksternu komunikaciju kojom poduzeće komunicira sa svojom okolinom. U trećem dijelu slijedi upoznavanje sa internom komunikacijom, njezinom svrhom i kanalima kojima se provodi u poduzeću te sa pojmom etičnosti u internoj komunikaciji. Zadovoljstvo internom komunikacijom predstavlja jedan od najznačajnijih čimbenika unutar organizacije koji mogu imati utjecaja na zadovoljstvo radnim mjestom. Stoga je četvrti dio usmjeren na proučavanje zadovoljstva, motiviranje zaposlenika, upravljanje ljudskim resursima, definira se pojam uspjeha, opisuju smetnje u internoj komunikaciji koje utječu na zadovoljstvo radnim mjestom i posljedice nezadovoljstva zaposlenika. Empirijski dio rada prikazan je u petom dijelu. Na uzorku od 140 zaposlenika na području grada Knina provedeno je istraživanje o utjecaju interne komunikacije na zadovoljstvo radnim mjestom. Cilj istraživanja bilo je utvrđivanje stupnja zadovoljstva i mjerenje međuovisnosti interne poslovne komunikacije i zadovoljstva radnim mjestom.
GranterThe University of Applied Sciences "Marko Marulic" in Knin
Lower level organizational unitsCommercial Business with Entrepreneurship
PlaceKnin
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Information and Communication Sciences
Communicology
Study programme typeprofessional
Study levelundergraduate
Study programmeCommercial business with Enterpreneurship
Academic title abbreviationbacc.oec.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2014-07-10
Parallel keywords (Croatian)Komunikacije Interna komunikacija
Resource typetext
Access conditionAccess restricted to students and staff of home institution
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:317649
CommitterVedran Uroš