završni rad
ULOGA AMBALAŽE U PROCESU KUPOVINE PROIZVODA

Helena Lelas (2015)
Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu
Trgovinsko poslovanje s poduzetništvom
Podaci o radu
NaslovULOGA AMBALAŽE U PROCESU KUPOVINE PROIZVODA
AutorHelena Lelas
Voditelj/MentorMarijan Sekso (mentor)
Sažetak rada
Ambalaža je ime za zaštitni omotač proizvoda koji se uglavnom baca nakon korištenja. Ima razne funkcije i zadaće, a zaštitna funkcija ambalaže je samo jedna u nizu koje ambalaža treba zadovoljiti. Njezin dizajn je u današnje vrijeme postao ključni faktor u procesu kupnje. Jako je važno diferencirati proizvod od konkurencije kreativnim pristupom, ambalažom koja može poslužiti u druge svrhe nakon upotrebe proizvoda. Osim zaštite ambalaže pri transportu i lijepog izgleda, jako je bitan odabir ekološki prihvatljive ambalaže i mogućnost recikliranja ambalaže nakon upotrebe.
Ključne riječiambalaža funkcije dizajn recikliranje
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjVeleučilište "Marko Marulić" u Kninu
Ustrojstvena jedinica niže razineTrgovinsko poslovanje s poduzetništvom
MjestoKnin
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaTrgovinsko poslovanje s poduzetništvom
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-04-14
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:097026
PohranioVedran Uroš