završni rad
Ponašanje potrošača na tržištu automobila

Stipe Ercegovac (2015)
Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu
Trgovinsko poslovanje s poduzetništvom
Podaci o radu
NaslovPonašanje potrošača na tržištu automobila
AutorStipe Ercegovac
Voditelj/MentorMarijan Sekso (mentor)
Sažetak rada
Ponašanje potrošača uvelike je pod utjecajem stavova. Oni određuju hoće li neka osoba biti sklona određenim kategorijama ili markama proizvoda ili ne. Za poslovne subjekte posebno je značajna izgradnja pozitivnog stava o marki proizvoda jer se time ostvaruje vjernost potrošača. Stavovi se teško mijenjaju, što znači da su relativno trajni. Tako na primjer ukoliko osoba nije ljubitelj velikih limuzina več malih kompakt automobila, teško će je netko uvjeriti u suprotno mišljenje. Također stavovi su složena komponenta, pri čemu treba voditi računa u marketinškim istraživanjima i aktivnostima. Stavovi se mogu mijenjati s obzirom na smjer i intenzitet. Lakše je mijenjati intenzitet stava, nego mijenjati njegov smjer. Automobilska industrija je danas u znatno težoj financijskoj situaciji s obzirom na globalnu konkurentnost. Pravila koja su vrijedila u prethodnim desetlječima više ne vrijede, zbog činjenice da su proizvođači poprillično izjednačeni po pitanju kvalitete i voznih osobina automobila koje oni proizvode. Hrvatska je uvijek u trendu, posvećujući se sporednim problemima. Poput plastičnih vrećica. Jedno takvo dostignuće je plan da će imati do 2016. dvije punionice po jednom elektromobilu. Hrvatska može biti ponosna na elektromobil iz garaže prodan za fantastičnu sumu i to u inozemstvo. Posebno zato što sve prognoze ukazuju na svjetlu budućnost elektromobila.
Ključne riječistavovi automobil potrošači elektromobili
Povjerenstvo za obranuMarijan Sekso
Željko Zrno
Lovorka Blažević
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjVeleučilište "Marko Marulić" u Kninu
Ustrojstvena jedinica niže razineTrgovinsko poslovanje s poduzetništvom
MjestoKnin
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaTrgovinsko poslovanje s poduzetništvom
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc.oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-05-26
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:692618
PohranioVedran Uroš